Reklamacja usług biura podróży

morze rejsy altanaWykupiliśmy wycieczkę do określonego miejsca z konkretnymi atrakcjami. Umowa gwarantowała nam zakwaterowanie w konkretnym hotelu, przejazd na miejsce i powrót, a także liczne atrakcje, takie jak zwiedzanie wskazanych wcześniej miejsc. Coś jednak poszło nie tak. Animator okazał się mało kreatywny, autokar niezbyt wygodny lub przewodnik słabo przygotowany. Jednym słowem jesteśmy niezadowoleni z wycieczki i chcemy uzyskać zadośćuczynienie, ponieważ wina leży wyłącznie po stronie biura turystycznego, w którym wykupiliśmy wypoczynek. Co powinniśmy zrobić? Czy możemy złożyć reklamację? Ile mamy na to czasu i po jakim czasie biuro zobowiązane jest zareagować? Prawo złożenia reklamacji przysługuje nam w przypadku zakupu każdego produktu, w tym także usługi. Biuro turystyczne nie jest tu żadnym wyjątkiem. Pisemną reklamację, gdyż tylko taka wchodzi w grę, możemy złożyć najpóźniej do trzydziestu dni od zakończenia wycieczki lub już podczas jej trwania. Tyle samo dni ma biuro podróży na odpowiedź i rozpatrzenie naszego pisma i wypowiedzenia się w tej sprawie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *